I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

exam ... ???

Assalamualaikum.

Apabila kita cakap pasal "exam" , pasti ramai pelajar yang mengeluh . Kenapa ? Kerana mereka merasakan bahawa "exam" ini adalah sesuatu yang mencabar , susah dan banyak sangat pantang larangnya . Contohnya , tidak boleh meniru , tidak boleh buka buku rujukan "time" menjawab , tak boleh bertanya kepada kawan2 , tidak boleh pinjam meminjam dan lain-lain . Memang banyak sebabnya kenapa pelajar tidak suka menjawab "exam" . Tapi, mereka juga tahu akan kepentingan "exam" , iaitu dapat mengetahui tahap pembelajaran kita , mengetahui siapa yang lagi pandai dan macam2 lagi .
So, sebelum menjawab "exam" , kita mestilah membuat persediaan yang rapi .Iaitu dengan membuat ulangkaji , membuat banyak latihan dan sewaktu dengannya .
Oleh sebab itu , sekarang aku tengah belajar dengan struggle nya ! Aku nak buktikan yang aku jugak boleh dapat A+ :) And aku nak lawan SIDIA ! HAHA. Thats why , sekarang ini , aku kerap sekali stay sekolah untuk study dengan dia . Dialah cikgu kedua aku :) HOHO.
Huh , bila exam nak dekat je , banyak la pula kelas tambahan yang cikgu buat . Bak kata Cikgu Aisyah Kadir , "Saya buat kelas ini bukan untuk saya ok , tapi untuk awak jugak" .
Hari ini, au telah menghadirkan diri aku ke kelas Chemistry . And sabtu ini aku kena menghadir kan diri ke kelas PHYSIC pula ==' . Hari rabu next week , kelas BIOLOGY . HUH . hope dengan adanya kelas tambahan sebegini , aku dapat meningkatkan prestasi aku :) 4A+ for science subject + ADDMATH ! hehe..

Ok, going to study now :)

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.