I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kelas fizik :)

Assalamualaikum semua..

Semalam , 1/10/2011 , aku telah menghadiri ke kelas fizik . Memang memenatkan kan kalau time2 cuti pun ada kelas ? == Tapi, kelas tu ada baik nye juga sebab kiteorang still tak habis belajr , so.. susah la kan nanti exam final year exam . Dah la soalan setara 1 daerah gombak. dah tu, ikut format SPM pulak =='
Btw, yesterday , aku bawak adik aku sekali pergi ke kelas fizik. Yang best nya, ramai ingat yang tu kakak aku :) Ye, orang yang aku tak kenali pun boleh cakap yang itu kakak aku sebab muka dia nampak lebih matured. Time dalam makmal fizik , adik aku duduk kat meja belakang. Once MOhsein buat ape2 , mesti dia pandang adik aku. HAHA, dia memang . kalau ada je orang baru , mesti dia nak tunjuk belang dia. Mula la, buat muka poyo + cover handsome KONON. jangan risau la. adik aku tak layan orang macam kau. :)
Dalam makmal fizik, aku duduk sebelah anisah and 1 meja dengan geng2 nadia. Ape lagi , memang gila la kau dibuatnye melayan karenah dorang . Gelak bukan main lagi. TAw2 jelah, anisah tu wire short sikit. gelak sikit boleh membuatkn org lain gelak jugak . Bak kate marini " kalau anisah gelak, orang yang tengah marah pun tak jadi nk marah, malah join gelak sekali" . HAHA. betul la tu :)
Then, sebelum balik rumah / sebelum keluar dripada sekolah , aku suruh amin ajar buat kerja chemistry . LOL, aku suruh ngajar sorg je, tapi, yang lain pulak menyibuk ! Haishh , memang kacau daun la dorg ni. baru nak dating ngn amin. HAHA. joke2 . YEAH ! finally , aku leyh buat chemistry ! senang je la , spe kate sush ? HAHA. terima kaseh amin, mohsein and [muhaimin, pecet, aqib, zainol kerana cuba utk membantu] . HOHO.



Thank you :)

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.