I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Semangat untuk belajar :)

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah kerana aku dapat mengenali insan seperti SIDIA kerana dia telah memberi semangat baru kepada aku untuk belajar .

Alhamdulillah . Aku beryukur kepada mu YA ALLAH .

Sekarang aku ada semangat untuk belajar kerana dia telah memberi tunjuk ajar kepadaku sedikit sebanyak . Oleh itu, aku akan cuba sebaik mungkin peluang ini untuk belajar bersungguh-sungguh dan dapat keputusan yang cemerlang . InsyaALLAH . Amin ..
Aku akan try untuk membuat semua orang bangga dengan kejayaan aku .

Bertuah aku kerana dapat mengenali diri dia. :)

Terima kasih YA ALLAH . :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.