I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

sedih kenapa ?

Assalamualaikum..


Semalam aku asyik dok pk je , kenapa dengan aku ni ? Rasa sedih tiba2 , tapi tak tahu sedih kenapa. GILA kan ? ==' Kadang2 , termenung macam tengah berfikir , tapi tak tahu aku tengah berfikir pasal apa. KENAPA nie ?? Adakah ini gayanya orang yang tengah dilamun cinta ? Mcam2 boleh rasa ?
Aku ada juga fikirkn tentang SIDIA . Aku tiba2 takut . Tak tahu la kenapa .
Btw, dia terlalu baik dengan aku. Terlalu jaga hati aku sampai dia sanggup tak friendly dengan p.puan lain sebab aku . Aku bangga la dengan dia. Tapi aku takut aku akan kecewakan dia one day. IF je. Hope, aku tak akan pernah buat dia kecewa. But aku akan buat dia berasa bangga dengan aku. Hope dia juga tak akan buat aku rasa kecewa/regret sbb jmpe lelaki macam dia. Aku jugak mesti rasa bangga dengan dia. Dengan sikap dia terhadap aku .

" YA ALLAH , terima kasih kepada-MU YA ALLAH kerana KAU telah mengurniakan insan sebaik dia . Semoga, aku dengan insan ini dapat bersatu pada suatu hari nanti " Amin..

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.