I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

study :)

Assalamualaikum :)

Tadi after kelas bio , aku ada study denagn SIDIA . Tajuk ape lagi kalau bukan ADDMATH :)
Memang ADDMATH je la subjek yang selalu kiteorang study . Almaklumlah, dia kan power ADDMATH. So, time belajar tuh, memeyla kwn rapat aku ada iaitu Sarah . kebetulan pulak ada Fadhila . Then , bila kiteorang tengah study , tiba2 F ajak S pergi makan kat kantin pulak. haishh, saje je. tinggal la aku berdua dgn SIDIA. ==' tak apelah , tak kesah sebab dah biasa . so, study la .. HAHA, time S ta dk , banyak pulak mulut dia. ada je nak tanye aku. Yeah, aku mcm biasa je la. jawab je :) Malu ? emm, ta dk rsa malu apabila dgn dia sebab dah biasa. hah ! aku akn rasa malu dgn dia bila dalam kelas jerk .:) HEHE.
OUH , ALHAMDULILLAH , masuk jugak ilmu yang dia ajar :) hope akn kekal . HOHO..

Terima kasih :)

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.