I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

The Store :)

Assalamualaikum :)

After kelas fizik , kiteorang jalan same2 . Then aku berpecah sebab nak pergi fully shop but mereka [budak lelaki] yang lain melencong ke "THE STORE" sebab dorang nak pergi breakfast ! HAHA. but time tuh dorang ingat aku dah nak balik. Ok fine.
Tujuan pergi fully shop sebab adik aku nak beli something/hadiah untuk kawan dia. Then, tiada benda yang telah menarik minat dia, so.. kiteorang gerak ke THE STORE uuntuk cari di living cabing. Ta ada jugak. then, kiteorang pergi sinma , HA ! baru jumpa. barang RM 3.90 punya. murah tapi lawa ! HOHO. after that, kiteorang pergi KING's sebab aku nak beli roti . dan dan je time tuh, terserempak dengan budak2 lelaki tadi == . Ntah kenapa la kan, aku nak larikan diri dripd dorang . Haishh, nak kate malu, buat ape aku nak malu ? kan dah biasa ngn dorg. nth la. then, bila aku cuba nak larikan diri, konon2 tak nampk dorg la. then, aku naik atas, taw2 pecet , aqib n muhaimin follow aku dari belakang . wahh, terkejut aku. HAHA. naik je atas, terserempak lagi ngn amin and mohsein. buat lawak je. haishh .
Then, aqib ajak pergi living cabing . ok, fine.. kiteorang pun follow je dy. and aku, banyak benda aku cakap ngn pecet . Haishh ==' Adk aku kesian tenguk pecet . since dy tak tahu pun yang SIDIA dah tahu aku suka dy [ kiteorang suka sama suka]. adik aku dok gelak je tenguk gelagat pecet, HAHA. kesian awak ! cari la maklumat dengan sendirinya ok ? HAHA.
after that, sudah tiba masanya utk kami semua pulang :)

thank you .

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.