I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kelas fizik !

Assalamualaikum..

HOHO, hari ini kelas fizik telah diadakan di makmal fizik . Kelas started pukul 8.30 sampai pukul 1 . uh !
Tadi, sepatutnya aku gi pukul 7.30 . Disebbkan aku ni tetibe je nak pakai selendang yang mengambil masa 1/2 jam utk memakai nye.. Terpaksalah aku msg pecet tok pergi ngn dia. Nasib baik la dia tak pergi lagi. SO, aku pergi la degn dia pada pukul 8. Sedang berjalan, tak kan nak senyap je kan? UH, memey la bercakap . Fuhhh, malas la nak citer ape yang dia cakap . Then, bila sampai je kat makmal , eleh , ad 5 org je termasuk tcer. HOHO. ingt kn dah lmbt dah. emm, Sempt la jugak baca buku sejarah :)
Then pukul 10 kiteorang rehat . Makan nasi lemak + nasi goreng . HEHE. sambung balik belajr pukul 10.45 cm tuh sebb mananti org yang pergi makan kat kedai. fuhh, lama !
HOHO. sepatutnya kelas habis pukul 12.30 .. tapi disbbkan hujan yang turun , so berlanjutanlah sampai pukul 1 . Penat ? xpenat sangat la. malah happy sebab dapat jawab smeua soalan fizik ! Tak susah kalau kita tahu nak gunakan formula ! So, formula kena la hafal ! HOHO.
Aku balik jalan kaki sorang . Pecet ajak balik sekali dengan dia. Tapi dia pergi singgah the store dulu . SO, aku malas la. Tiba2 lak hujan bila kau keluar dri fully. Uh, tunguu la kejap bia reda . Then, Alhamdulillah . Sampai jugak rumah . HEHE.

Thankyou.
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.