I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Pindah ? + tangan sakit =='

Assalamualaikum..

WHAT ? pindah ? aduyyy.. malas nye. Ta nak la pindah . PINDAH APA ? hoho, pindah bilik. emm, Ta mow pindah sebab aku dah sayang gila dengan bilik kecik aku yg sempit tuh !
Haishh. tapi aku tak boleh la nak bantah apa yang mak n ayah aku cakap. SO, kena pindah bilik jugak. Ala, sebelah je. =='
SO, aku kena la angkat semua barang2 . uh, but before that , aku kena potong rumput dulu. Mak eh, dah la rumah aku tuh dikelilingi rumput je. HUH, tapi aku berjaya juga memotong semua rumput. [dah mcm lelaki dah kan? ] :P
Then, aku kemas bilik pula. Sapu sampah , bukak langsir , mop lantai , angkut barang [katil + almari +... ] . Mula2 kerja2 ringan aku buat dengan adik aku . Then, tiba2 kerja berat aku kena buat sorang pulak sebab adik aku pergi sekolah ! OMG !!
Memang 1 hari la kau buat kerja berat tuh sampai ke malam . =='
Memey penat . sampai kan habes tangan + badan aku saket2 . Tangan aku dah macam TERpatah lak . haish, ni pun nak tulis kena amik masa yang lama. asl la tangan kanan je yang saket ? dah la tangan kanan , tangan yg aku menulis. EMM, nak wat hmwrk pun payah =='
Ahhh !! i need tukang urut !! Entah bila la tangan ni akan lega :(
EMM, tapi, naseb baik ada org syg . HAHA, so.. tetibe kurang sikit rasa sakit nye! HAHA. walaubagaimanapun , sakit tuh still rasa la. =='

OK, doakan aku cepat ok ! so, boleh tweet + chat dengan korag ! amin.. HOHO..

thank you :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.