I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kenapa ni ?

Assalamualaikum..

Hmmm,, apa khabar anda semua? sihat2 belaka bukan? hope so . Em, i'm just feel bored ! bored when online FACEBOOK , TWITTER but feel happy when onlin BLOGGER ,
LOL kenapa bosan dengan FACEBOOK ? sebab benda yang saya tunggu-tunggukan at FACEBOOK tu tak ada . Apa yang tak ada? Ada la. Ala, ni kes rindu terlebih la ni. Haiyoo ! "Tolong la lupakan dia buat sementara waktu . boleh tak ??".. "tak bolehh !!!'
"Heyy, dia tu belum tentu jodoh awak yang sebenarnya k.. " . " Tapi saya merasakan yang dialah jodoh saya" . Haiyooo ! Maca mana nak lupakan orang yang kita suka uh ? Almaklumlah, saya ni baru mengenal cinta. So, susah la sikit. Yela, betul juga. Ada orang kata jangan terlalu berharap pada orang yang belum tentu jodoh kita kerana ianya akan membuatkan kita berasa sedih di masa akan datang . Saya pun hope sangat yang saya tak akan berharap sangat pada dirinya .. Tapi macam mana eh ? emm.. Saya terlalu taksub dengan CINTA sampai tak tahu nak buat apa dah ni .. haiyoo =='

berhenti jap.
Thankyou for reading :) Give me some advice .

4 comments:

  1. biasa lah waktu tgh dilamun cinta.. hee :)

    ReplyDelete
  2. sebab benda yang saya tunggu-tunggukan at FACEBOOK tu tak ada ::: suke ayat ni.. kan kalu sumthing/sumone y kite tunggu xde.. aish~~!!! boring nyer bukak fb 2... hehehe

    ReplyDelete
  3. cik fyza : hehe, nmpk gayenye, begitu la. haishh, susah susah..

    ReplyDelete
  4. Cik ira : haha. memang kan . uh, sedih jek. aleh2, blogger la tempat meluahkan isi hati ini.

    ReplyDelete

comment a good thing ok.