I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kata Hati [Part 3]





Hari demi hari aku menahan perasaan aku , tibalah masnaya dimana aku sudah tak tahan menahan perasaan aku ini . Lantas aku memberitahu dia tentang perasaan aku melalui FACEBOOK . Alhamdulillah, dia tak cakap bukan-bukan kat aku MALAH dia balas cinta aku ! Tak sangka dalam diam dia pun suka akan aku . Atleast , aku taklah bertepuk sebelah tangan . Actually , sebelum aku meluahkan rasa hati aku ini , sorang kawan aku sudah dapat mengesyak yang dia suka akan aku . Tapi, aku just biar kan kerana kurang percaya . YEla kan , tak kan la orang macam dia nak suka perempuan macam aku ni . Dah la tak cantik , tak pandai . Dah tuh , tak pandai berkata-kata pulak . Fortunately , hari itu menjadi hari yang paling menggembirakan .

Pada hari yang seterusnya , hubungan kiteorang semakin akrab . Even kami hanya sekadar kawan , tapi kalau orang yang tak kenal kami , mesti menganggap kami ini adalah pasangan kekasih . He’s so romantic . I never though that he’s romantic . Kadang-kadang geli pun ada juga . Tapi , itu la diri nya . Berbeza betul cara dia layan aku sebelum and selepas aku luahkan rasa hati aku . Sejak itu , banyaklah lagu + drama yang dia recommended kan pada aku . Sehingga kan kalau watak dalam drama pun , dia sama kan aku dengan heroin nya dan dia sebagai hero nya. HAHA.

thankyou ✿◕ ‿ ◕✿  

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.