I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Tak dek Title ≧◠◡◠≦✌



Tumblr_lfv63zoa461qesv6ao1_500_large


Ayoyoyo ! Wassup guys , woah .. Haven't updated for long time wasn't me ? Yeah , seriously I MISS MY BLOGGER so much and I MISS TO WRITE HERE as my ONLINE DIARY . OK, since i'm 100% Malay , i'll speak in Malay then . HAHA, well i'm not really good in ENglish . Pabo me ! :P

Selama aku tidak menjejak ke dunia blog ni , memang terlalu banyak perkara yang telah terjadi dan aku ingin sangat berkongsi kisah tersebut dengan para Readers yang aku sayangi . Tapi malangnya , aku terlebih makan semut , terlupa semuanya ಥ_ಥ . Muahaha . [MOral value is : sebelum nak makan/minum , pastikan dahulu sama ada makhluk kecil itu hadir atau tidak .]

Kawan-kawan , jikalau selama ini aku pergi jogging pakai kasut sekolah je , hari ini aku akan pergi jogging dengan memakai kasut sukan ! HAHA, ALHAMDULILLAH , finally i bought my sport shoes [oppss, terSPEAKING pulak] ≧❂◡❂≦   . Pertama kali kot aku beli kasut sukan dengan menggunakan duit hasil titik peluh aku seniri . Alhamdulillah , jadi aku tak perlu risau lagi pasal kasut sekolah aku akan rosak gara-gara bersukan sebab aku sudah ada kasut sukan sendiri . Lawa sangat kerana ianya dipilih oleh kawan2 yang aku sayangi . Nak mention ke ? Tak ape la . mereka sendiri tahu siapa yang aku maksudkan . Kekeke :P Big Thanks to them XD Pasti aku akan menjaga and menyayangi kasut itu seperti nyawa aku sendiri sebab aku rasa kasut tu sangat berharga buat aku .

Nak masuk topic lain pulak ni . Aku hairan la kenapa dia menggelarkan diri dia sebagai "awak" . I wonder if he read my blog too . WHAT ? so embarasse ! HAHA , memang pelik bila baca text dan dia menggelarkan diri dia sebagai "awak" . HAHA .
Yah , selagi aku masih ingat , kepada kawan2 yang aku kasihi dan sayangi sekelian , janganlah terlalu cemburu dengan aku kerana aku yakin korang akan dapat yang lebih baik daripada yang aku ada . Jodoh semuanya di tangan ALLAH , kita hanya mampu merancang . SO, tidak semestinya sesuatu yang kita rancang itu akan dijalankan oleh ALLAH kan ? Maksod aku di sini , tak semestinya hubungan aku dengan Si Dia tu akan berkekalan [Tapi aku harap kami akan berkekalan la] . Sekarang aku just perlu pertahankan hubungan kiteorang sebagai kawan rapat [special friend] . InsyaALLAh , kalau Si Dia tu memang lelaki yang di turunkan oleh ALLAH untuk aku , jangan risau aku pasti jemput korang untuk makan nasi minyak . HAHA .

Sampai di sini sahaja luahan kata aku . Dah penat nak menaip :)
Thankyou ✿◕ ‿ ◕✿  

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.