I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kata Hati [Part 4]





Tahun 2011 berlalu dengan memori-memori yang indah .
Bermula lah tahun 2012 , tahun di mana aku akan menghadapi SPM , the biggest exam in my life .
Hari pertama bermula dengan keriangan . Almaklumlah , lama tak jumpa kawan-kawan + dia . Rindu la . Hari-hari disekolah berlalu dengan begitu saja . Nampaknya , kami masih tidak matang dalam pembelajaran since kami still perlu disuapkan .
Tahun ini , seperti tahun yang paling mencabar dalam hidup aku . 1] terpaksa berusaha utk SPM , 2] terpakasa berusaha untuk mempertahankan hubungan aku dengan dia. Hal ini kerana , aku mendapat tahu bahawa ada orang minat dia . Memang dari dulu aku sudah dapat syak orangnya , tapi aku just ignore . Sehinggalah budak0budak kelas kecoh cakap yang ada orang dah cop “dia” . Time tu aku tengah membuat kerja . Tersentap aku apabila dengar apa yang mereka cakap . Hati aku sudah meraung-raung . Tidak sanggup aku hadapi semua ini . Tapi, aku cakap pada diri aku yang aku percayakan dirinya . Nasib baik ada kawan yang sangat sayang pada aku . Merakalah yang menjadi orang tengah kami . Apa-apa masalah aku akan mengadu pada mereka berdua . Berkat kata-kata semangat mereka , Alhamdulillah , aku dapat melalui liku-liku hidup ini dengan tenang .
Sehingga pada hari di mana , dia memberitahu aku bahawa that girl suka dia . that girl luahkan rasa cintanya pada dia dengan cara face to face . AKu rasa tercabar jugak sebab aku ni tak seberani dia . Hati aku sedikit hancur apabila mengetahui perkara itu . Namun begitu, hati aku bagai tercantum semula kerana dia memberitahu bahawa dia sudah ada yang berpunya . Aku rasa lega . Dia beritahu bahawa tiada perempuan lain selain aku di hati nya. AKu percaya akan dia dan aku harap perasaan dia pada diri aku akan berkekalan sehingga kami dipertemukan jodoh . Aminnn .
Bagi aku , dia adalah seorang yang sangat caring , responsibility and kind  I hope , we’ll be the happiest couple in the world . Amiinn .
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.