I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

I can feel the heat ^^



Yeyeyeyeye ! sekolah dah nak bukak :) boleh jumpa kawan-kawan . [Kalau ayat perli , "BETUL KE NAK JUMPA KAWAN ? KE NAK JUMPA TUT TUT ? " ] haha, ngeng ! aku nak jumpa semua orang sebab aku rindu sangat-sangat kat dorang . Lebih2 lagi classmate yang aku sayangi + cintai tu ^^



Ye , memang semangat nak pergi ke sekolah , tapi tak pikir pulak yang homework bertimbun tu still tak siap-siapkan lagi . Aduyai , banyak nya :( Hope sempat buat dalam masa sehari . [minggu lepas dah cakap benda yang sama da , tapi tak buat-buat jugak] ==' Haritu dah kena membebel dah dengan SIDIA . Haiyo , my mom tak bising dia pulak yang menggantikan my mom. HAHA. nvmn la . At least aku ada la juga rasa malu pada dia . Nanti mesti boleh siapkan punya :) Thankyou my dear ^^ SO bila nak start ni ? esok sehari je lagi cuti ! ALAAAAA , kaust sekolah tak basuh lagi ? Haaa, jenuh .. Itulah akibatnya kalau menangguh-nangguhkan kerja . *PADANMUKASYAHIRAH (╥﹏╥)
Tapi, aku memang suka pun buat kerja last minute . Nanti kerja kau lagi cepat siap :) Maybe tak perfect sangat la kan ^^
Ok, hari ini TAK BOLEH MESSAGE ORANG !! (ノಠ益ಠ)ノ  . Kenapa ? sebab my sis guna phone *denganmukayangsenyumkambing ≧ω≦ . well , kiteorang ni nak berjimat sikit so phone pun kongsi-kongsi ^^ topup pun tongtong je . JIMAT punya pasal ^^ Tapi sometime berjimat ni boleh buat orang rasa annoying pada diri kita . Macam aku . HAHA, habis kena kutuk sebab terlalu berjimat ^^ [Tu bukan berjimat tapi KEDEKUT] ≧❂◡❂≦ *winkwink . Heeee . Back to the story , i wonder if he send me a text while my sis use it . HAHA, btw i've told him about that . Yeah , you know my sis . I hope my sis won't angry him .
Btw , sekarang mood kpop aku kembali lagi . Ni gara-gara SHINee nak wat comeback la nie ! HAHA. Kalau nanti budak-budak SPM 2011 gementar untuk ambil result , SHINee akan gementar untuk perform lagu baru dorang . Kekke ^^ GOOD LUCK SHINee ^^ Wish you all the best . and for all SPM 2011 candidate , wish you all get a good result . Amiin :) This year , my turn to face on that war . Yeahh ..
So, ada nampak sebarang perubahan kat blog aku ? WOAHHO , dah edit dah . wink wink ^^ lagu tu bising kan ? itulah menandakan bahang kehangatan sempena comeback SHINee for SHERLOCK . hohoho ^^

♥ Sorry la sebab aku tulis campur-campur . kejap pasal sekolah , kejap sal tu , pastu ni . HAHA ♥




thankyou

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.