I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Orang suka aku ?

Hey hey !

Sejak kebelakangan ni , ramai sangat yang suka aku . Bukan nak riak a.k.a berlagak la kan. Cuma aku pelik . KENAPA ? ==' , aku tak suka orang suka kat aku . Lagi2 orang yang aku tak kenal . Lain la kalau orang yang suka aku tu adalah orang yang aku suka juga. :) . emm , Even aku dah jumpa cinta sejati aku , tapi aku rasa tak aman dengan adanya orang2 sebegini disekeliling aku.


" YA ALLAH , berikanlah kekuatan kepada aku untuk mengharungi cabaran ini YA ALLAH" AMIN..

"YA ALLAH YA TUHANku, jika benar dia adalah jodohku, kekalkanlah diri dia di dalam hati aku YA ALLAH . Aku berharap sangat bahawa dia adalah jodoh aku . Dan dia jugalah pemilik kepada tulang rusuk yang ada pada diriku ini, YA ALLAH YA TUHAN ku yang MAHA PENYAYANG lagi MAHA PEMURAH. Semoga, doa ku ini dimakbulkan oleh-MU YA ALLAH." AMIN..

"YA ALLAH YA TUHAN ku , ampunilah dosa2 yang telah aku lakukan selama aku hidup di dunia-MU ini YA ALLAH , Sesungguhnya ENGKAU lah TUHAN sekalian alam yang sentiasa hidup berkekalan . Sesungguhnya juga, ENGKAU la MAHA PENGAMPUN " AMIN..

Semoga, aku menjadi seorang yang setia pada yang 1 . Aku hanya menyukai diri dia seorang sahaja kerana-MU YA ALLAH . amin...




Thankyou for reading :) Give me some advice .

2 comments:

comment a good thing ok.